Κουρτίνες, Λευκά είδη, Ταπετσαρίες, Χαλιά – Μοκέτες, Παιχνίδια εξωτερικού χώρου, Έπιπλα κήπου.

Ωράριο Καταστήματος
Δευτέρα  – Παρασκευή 10.00 -17.00
Σάββατο: 10:00 – 15:00

email: info@collectivehome.gr

☎️ Τηλ. Παραγγελίες 2102208240

Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00-16.00, Σάββατο 10.00-15.00

  • No products in the cart.
  /  Όροι Χρήσης

ΌΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Εταιρία: ALIANO ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ I.K.E
Πόλη: Πάτρα
ΔΟΥ: Γ Πατρών

‎Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος collectivehome.gr της εταιρίας ALIANO ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ I.K.E συνεπάγεται την αποδοχή των παρακάτω όρων. Αν δεν συμφωνείτε με τους όρους παρακαλούμε αποφύγετε την χρήση του.

Εξυπηρέτηση πελατών.

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι διαθέσιμο να απαντήσει στα ερωτήματά σας μέσω e-mail στο info@collectivehome.gr

Εάν προτιμάτε την τηλεφωνική επικοινωνία παρακαλώ καλέστε: 2102208240.

Οι τιμές είναι σε ευρώ συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24 % και μπορεί να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή. Εάν έχει γίνει αναπροσαρμογή στις τιμές και έχετε παραγγείλει κάποιο προϊόν θα το παραλάβετε με τη τιμή που ίσχυε κατά την κατάθεση της παραγγελίας.

Αν κάποιο προϊόν δεν αναγράφει τιμή ή είναι μηδενική μπορεί να προήλθε από λάθος καταχώρηση οπότε δεν ισχύει. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε με την επιχείρηση στο τηλέφωνο 2102208240

 

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Τα προϊόντα όπου εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας μπορεί να μην είναι πάντα σε διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση που το επιλεγμένο προϊόν από τον πελάτη δεν είναι σε διαθεσιμότητα θα ενημερωθεί για την εκτιμώμενη ημερομηνία διαθεσιμότητας και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης την ίδια ή την επόμενη μέρα από την μέρα που πραγματοποίησε την παραγγελία. Σε περίπτωση που θα υπάρξει οποιαδήποτε καθυστέρηση θα καταβάλουμε κάθε φιλότιμη προσπάθεια να σας κρατάμε ενήμερους. Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε οποιουδήποτε πελάτη την παραγγελία και να επιστρέψουμε οποιαδήποτε χρήματα κατέβαλε σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ ALIANO ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ I.K.E δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.

 

Εικόνες Προϊόντων και Περιγραφές

Τα χρώματα των εικόνων των προϊόντων όπως απεικονίζονται στην ιστοσελίδα μας μπορεί να έχουν επηρεαστεί από την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε προκειμένου να έχετε πρόσβαση στην σελίδα μας και από τα display settings που έχετε ορίσει στον υπολογιστή σας και εμείς δεν έχουμε καμιά πρόσβαση. Η εταιρία κάνει το καλύτερο δυνατό για μια αξιοπρεπή και πιστή απεικόνιση των χρωμάτων.

Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή

Η πραγματοποίηση παραγγελίας μέσα από το e-shop, αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως ρυθμιζόμενη από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί. Δυνατότητα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του e-shop, έχετε εφόσον είστε δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τα άρθρα του Ελληνικού Αστικού Κώδικα, (εφόσον έχετε συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας σας και δεν τελείτε σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης).

Σε παραγγελίες μπορούν να προβούν και εκπρόσωποι νομικών προσώπων ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα. O πελάτης έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν πάντοτε της ίδιας collection.
Πρέπει να μας το επιστρέψετε με την εταιρεία Courier με την οποία παραλάβατε.

Για οποιαδήποτε άλλη αλλαγή το κόστος είναι 4,00€ (επιστροφή προϊόντος)+ 6,00 €( αποστολή νέου προϊόντος )=10,00€

Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών. Η εκάστοτε αλλαγή πρέπει πάντα να αφορά την ίδια collection

III. ΕΥΘΥΝΕΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ

Α. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
1. Αποκλειστική Ευθύνη Χρήστη/ Καταναλωτή.
Είστε ο μόνος και αποκλειστικά υπεύθυνος για τη νόμιμη χρήση του Δικτυακού τόπου και Ηλεκτρονικού καταστήματος και υποχρεούστε να απέχετε από κάθε παράνομη πράξη και καταχρηστική συμπεριφορά καθώς και από την υιοθέτηση παράνομων πρακτικών και πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού. Η συμμετοχή ως μέλος είναι δυνατή μόνο για φυσικά ή νομικά πρόσωπα με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα. Από την απόκτηση ιδιότητας Μέλους αποκλείονται ανήλικα άτομα (άτομα κάτω των 18 ετών). Ευθύνεστε αποκλειστικά για τη νομιμότητα και την ορθότητα των Πληροφοριών, Δεδομένων και στοιχείων που χορηγείτε στο collectivehome.gr , τα οποία η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη ή υποχρέωση έχει να ελέγχει, εκτός και αν αυτό της επιβληθεί μετά από καταγγελία ή με επιταγή νόμου.

2. Απαγορευμένες Χρήσεις
Απαγορεύεται να χρησιμοποιείτε τον Δικτυακό τόπο και το ηλεκτρονικό κατάστημα του ιστότοπου collectivehome.gr για αποστολή με οποιονδήποτε τρόπο, δημοσίευση, μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, απειλητικό, προσβλητικό, δυσφημιστικό, ανήθικο, χυδαίο, άσεμνο, ενισχύει ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε τρίτους με οποιονδήποτε τρόπο.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε ενέργεια ή παράληψή σας (α) παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τόσο της Εταιρείας όσο και τρίτων, (β) περιέχει ιούς ή άλλα λογισμικά τα οποία δύνανται να προκαλέσουν διακοπή, βλάβη, καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή να προκαλέσουν βλάβη στη φήμη και την υπόληψη της Εταιρείας των Συνεργατών της και των Συνδεδεμένων Εταιρειών ή/και των άλλων χρηστών /Μελών/ καταναλωτών, ή δύναται να παραβιάσει οποιοδήποτε προσωπικό ή άλλο δεδομένο των χρηστών/ μελών/ καταναλωτών του παρόντος Δικτυακού τόπου/ Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
Επιπλέον απαγορεύεται:(α) Οποιαδήποτε πρόσβαση ή απόπειρα πρόσβασης σε πληροφορίες και δεδομένα (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) που διακινούνται μέσω του Δικτυακού τόπου και για τα οποία δεν έχετε καμία εξουσιοδότηση ή εξουσία να χρησιμοποιήσετε.(β) Η πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό μας κατάστημα με σκοπό τη δημιουργία ή παραγωγή προϊόντος ή υπηρεσίας που να ανταγωνίζεται τα δικά μας προϊόντα/ υπηρεσίες.(γ) Η διευκόλυνση με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιαδήποτε μέσα τρίτων να αποκτήσουν πρόσβαση στα Δεδομένα που χορηγούνται στο collectivehome.gr από τα Μέλη του. (δ) Οποιασδήποτε μορφής πειρατείας Λογισμικού, hacking ή/και υποκλοπής, αντιγραφής, αναλογικής/ψηφιακής εγγραφής και μηχανικής αναπαραγωγής, διανομής, μεταφοράς, downloading, μεταποίησης, μεταπώλησης, δημιουργίας παράγωγης εργασίας δεδομένων (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) και πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων και του περιεχομένου και υλικού (φωτογραφίες, γραφικά, κείμενα κτλ) του Δικτυακού τόπου.

Β. ΕΥΘΥΝΗ collectivehome.GR
1. Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή .
Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.
2. Ευθύνη collectivehome.gr για ελαττώματα, απώλεια.
Το collectivehome.gr έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ή την αντικατάσταση του με άλλο ή (γ) να υπαναχωρήσετε. Οι παραπάνω υποχρεώσεις της Εταιρείας μας παύουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή το προϊόν το οποίο επιστρέφεται φέρει βρομιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας του, ή από στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Θα πρέπει να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας, η δε προθεσμία αυτή ξεκινάει από την επόμενη της παραλαβής και σε κάθε περίπτωση εντός αυτής θα πρέπει να μας έχετε επιστρέψει το προϊόν.

Σε περίπτωση απώλειας του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε της αγορά του και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει για την αγορά τους.

Σε περίπτωση που σας έχουμε εκτελέσει λάθος την παραγγελία σας (λάθος προϊόν, τίμημα κτλ), οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας: Email: info@ collectivehome.gr
Σας ενημερώνουμε επιπλέον ότι ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των προϊόντων βαρύνει το collectivehome.gr μέχρι εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζετε εσείς ως αρμόδιο να παραλάβει τα προϊόντα για λογαριασμό σας (διάφορο του μεταφορέα) έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών, οπότε και ο κίνδυνος αυτός μετατίθεται σε εσάς. Εντούτοις, ο κίνδυνος μετατίθεται σε εσάς από την παράδοση των αγορασθέντων προϊόντων σας στον μεταφορέα, εάν ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από εσάς να μεταφέρει τα αγαθά και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από το collectivehome.gr, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων σας έναντι του μεταφορέα.
3. Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων- Υποστήριξη του πελάτη μετά την πώληση
Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο e-mail info@collectivehome.gr ή αυτοπροσώπως στα φυσικά μας καταστήματα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε.

Διαχείριση Ελαττωματικών Προϊόντων

Mε βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.